Priser - Festlokale med stort køkken
En gang fest i Sigerslevhus - altid fest i Sigerslevhus
Leje
Leje af festlokale pr. lejedøgn (kl. 15-11) 3.300 kr. - ekstra timer 160 kr eller et ekstra lejedøgn i forlængelse 2.500 kr.
Forbrug afregnes separat: Vand koster 85 kr/m3 og el koster 4,5 kr/kWh. Måleraflæsning noteres ved start og slut af lejeperioden.
Leje tilbagebetales ikke ved afbestilling fire uger inden arrangementer.
Køkken- og serveringshjælp
Køkken- og serveringshjælp ved buffetanretning kan tilkøbes efter aftale.
Rengøring
Rengøring kan tilkøbes for 1.400, hvis det udelukkende er festlokale, køkken og toiletter som lejes. Ved leje af hele huset er rengøring inklusiv, se her priser for leje af hele huset. Oprydning er obligatorisk. Er der meget beskidt og rodet efter festen, og det tager længere tid end vi almindeligvis beregner (2 pers. 5 timer for hele huset) til at gøre rent, opkræver vi efterfølgende betaling for ekstra timer á 325 kr.
Affald
Vi tager ansvar for at sortere affald i Sigerslevhus, og har gjort det let for jer at sortere i affaldsspande i køkkenet, som svarer til Stevns Kommunes affaldsfraktioner. Derudover har vi sat spande til brugte kaffefilte med kaffegrums. Tænk på at en fest hurtigt kan producere store mængder affald. Overvej også om du kan give dine gæster mad med hjem i stedet for at smide det ud. Eller aftal på forhånd med os, om du ønsker at efterlade mad i et køleskab i stedet for at smide det ud. Vores får spiser alt ;)
Manglende affaldssortering koster 800 kr.
Depositum
Depositum på 1000 kr. pr. lejedøgn betales ved bestilling. Bookningen er først gældende ved indbetaling af depositum. Depositum betales ikke tilbage ved afbestilling.
Hvis der forbruges eller ødelægges for mere end det betalte depositum, vil det fremgå af afregnings-faktura.